onsdag 24 juli 2013

I rosa skimmer .......


...... vilka underbara dagar! och kvällar ;) Sommar när den är som bäst, om man bortser från kiropraktorbehandlingar och rotfyllningar. Sol, sol och ännu mer sol.
Efter mitt besök hos kiropraktorn har jag läst, läst och läst (fick absolut inte belasta nacken). Två böcker av Anna Jansson har jag avverkat på lika många dagar.
Dagens Danmarksresa har planerats om, maken vaknade med tandvärk - det är inte speciellt nice... när rotfyllningen är klar åker vi istället.


Mellan vattenkannorna blir det en sipp rosé, jag är ingen vän av rosé men det här var rätt ok.
Ha en skön avslutning på onsdagskvällen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Oj då inte bra hoppas det blir bra snart krya på er!!!Läsa är nog det enda som man orkar i dessa dagar.
Ha det så gott ni kan
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Stackare, inte roligt med ont. Det där rosévinet ska jag testa. Krya på dig.. Kraaam Pia