torsdag 22 september 2011

Grunden ......


...... i skafferiet är klar :D Dottern har kämpat som bara den och nu har hon målat klart.


Ett mindre kylskåp ska letas upp, sen saknas det snygg förvaring, några zinklådor, snygga korgar och några härligt patinerade äppellådor.


Härligt att kunna få undan svamp- och bärkorgar från golvet.


Vinet har fått riktigt snygg korttids förvaring, kylskåpet är tänkt för de som kan lagras läääänge.
Golvet får vänta lite, men på sikt ska det läggas lättstädad klinker.

Ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow! Vilket fint skafferi, ett sånt skulle jag vilja ha. Ser att du är lika flitig svampplockare som jag också.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Elle sa...

Jag tror du har det mer organiserat i källaren än jag i köket. Nu blev jag lite avis...
Ha en skön helg!
Kram!