torsdag 1 september 2011

Nytt, nytt, nytt ......


........ magnetisk?? Jaaa, kanske ...... Men mina ögon drogs som en magnet till det vackra omslaget - jag vet att jag inte blir besviken när jag börjar bläddra ....


Ny årstid - nya blommor i det västra matsalsfönstret, vitt, vitt och åter vitt. Två vita "höstglöd" som flankerar en vit flamingo.


Jag hoppas att vi har några härliga sol-dagar att se fram mot, så att jag får använda mina engelska duktyngder. Är de inte ljuvliga, så säg??

Har nyss njutit av fjärde delen av "En andra chans" på SvT1, kan inte låta bli att imponeras av de medverkande. Vilka inspiratörer!! Om ni inte har sett det, gör det.

Ha en alldeles underbar torsdagskväll. Tjingeling

4 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag förstår att du föll för omslaget så vackert. JAg hoppas verkligen att september bjuder på många soliga dagar som idag, helt underbart även med höst luften.

Kram Anna

Ett ögonblick sa...

Vilka ljuvliga duktyngder! Vi håller tummarna för en fin helg, så kanske Du får användning för dem:)

Ha det gott!
kram lisamaja

Tove - Formfront sa...

Underbara duktyngder! Det där tidningsomslaget förstår jag att du föll för, hoppas innehållet håller måttet :)

4U2 sa...

Jo men visst har vi fler dagar kvar då du kan använda de fina!