fredag 19 november 2021

Same, same, men ändå inte


Att jag gillar materialet linne har väl inte passerat spårlöst förbi ;-)

Jag har snart en hel basgarderob med överdelar från Krickelin's kollektioner.
Skjortklänningarna trivs jag absolut bäst med, även om jag älskar mina blusar också.


Jag blev överlycklig när hon hintade om den svarta kollektionen i början av hösten och väldigt tacksam att jag lyckades knipa en Klara i svart <3


Jag passade på att komplettera med ett förkläde i samma färg som den röda klänningen. 
Förklädet kommer bli perfekt över den svarta klänningen till jul, men kommer givetvis att användas året om

Fredag och jag ska försöka ge mig på att tvätta några fönster, trots halv storm. Går det inte att tvätta utsidan, har jag ju i alla fall fått dem rena på insidan :o

Ha en härlig avslutning på fredagen och en underbar start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Såååå snygga skjortklänningar och linne är det bästa! Året om! Du kommer att vara riktigt julfin :)
Kram och trevlig helg!
Titti