lördag 16 november 2019

Klädd för vinter


Vintern är i antågande, tror jag, eller i alla fall vintermånaderna närmar sig. Eftersom jag är en riktig frysskit gäller det att vara förberedd. När sonen visade nya höst/vinterkollektionen var jag inte sen att nappa på den gosiga polotröjan i ull :-)
Perfekt oversize modell som verkligen tillåter en att mysa till det ordentligt.


Nu syns ju inte benen jättebra på den här bilden, men ni får tänka er de grå strumpbyxorna i merionull. De skönaste jag haft!
Jag kommer inte att frysa när kylan slår till :-)

Jag är inte sponsrad, men om någon undrar så kommer den gosiga ulltröjan från Peak Performance och strumpbyxorna från Falke.

Lördag, en riktigt grå sådan, och kalendern är helt tom.
Ha en fin fortsättning på helgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt med varma kläder. Jag rör mig så himla mycket på jobbet så jag kan inte ha för varma kläder där. Men hemma går bra. Hittade nyss en benvit stickad polotröja i sonens garderob. Inte använd och inte ans stil så den tog jag. Myyyyys! Ha det fint! Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Alltid mysigt med en skön tröja och den där var jättefin! Vill ha varning på den :)
Kram från Titti