måndag 25 november 2019

Välkomnande


Åhhh ibland önskar jag mig en glasveranda istället för vår stora entrétrappa. Sen inser jag nästan lika kvickt att det inte skulle se riktigt klokt ut!

Gilla läget helt enkelt :-)


I år är det granris och den lilla ljuslyktan som får stå för det adventiga på trappan.
Den stora ljuslyktan kommer också snart på plats, bredvid bordet.


Med lite tur kanske det kan komma även en gran- eller mossbock och komplettera upp det hela. Den som lever får se ;-)

När vi kommer närmare jul kanske det dessutom kommer att hamna några röda juläpplen till fåglarna på flasktorken.


Måndag, 29 dagar kvar till julafton och den första adventsveckan har startat :-)

Ha en underbar fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Väldigt välkomnande tycker jag. Så fint med dubbeldörrar. Jag har nog lagt kransar på hyllan men som du skriver, den som lever får se. Jag kan se äpplena som hänger där i alla fall. Kraaam Pia