onsdag 20 november 2019

Stjärntider


Det är bara att konstatera att stora fönster, kräver stora stjärnor. När min vackra elektriska kyrkostake gav upp, bestämde jag mig för att skaffa en svart stjärna.

Gissa om jag blev lycklig när stjärnan "Anna" i svart rotting dök upp i mitt flöde.
Jag valde den största storleken, 78 cm i diameter. Till min besvikelse levererades den med en svart, jätteful, plastsladd. 

Eftersom hela sladden blir synlig hos oss, är plastsladden utbytt mot en tvinnad textilsladd :-)


Onsdag och "Anna" sprider både ljus och stämning i vardagsrummet :-)

Ha en skön fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Mysfaktorn är hög där hos dig. Gillar ljusslingan i stegen, så stämningsfullt. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Jättefin! Väldigt vackert sken också...
Åhh du hinner så mycket! Undrar var mina julstjärnor är tro?? Hittar ingenting längre hi hi.
Nåja torsdag igen och snart helg - SKÖNT!!!
Kram från Titti