onsdag 30 oktober 2019

Smart i svart


Jag blev så trött på alla elektronikprylar, alla sladdar och dammsamlare.


Men jag kan lova att det inte var lätt att hitta smart förvaring. Tror jag har letat överallt sen i våras.
Antingen var möblerna dyra som attan eller så var de bara skitfula.
Efter mycket beslutsvånda föll valet på Ikea´s Bestå i svart och glas. Men vi valde grå ben för att möbeln inte skulle kännas alltför jordad i golvet.


Nu står (nästan) alla elktronikprylar innanför glas så att fjärrisarna fungerar också.
Nu ska "bara" sladdarna trixas undan så att det bli så där lättstädat som jag vill ha det. 

Lär väl bli lite bilder till när det är helt klart. Kunde ju inte hålla mig ;-)


Onsdag och halva veckan har redan passerat :o

Ha en underbar fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Väldigt smakfullt och fint. Kraaam Pia