lördag 12 oktober 2019

Något klarare


Fy tusan vad det är svårt att vara still :o

Jag ledsnade ganska snabbt på National Geographic, inte ens jag kan ligga och googla inredning i all evighet. Dessutom skulle det kunna bli ganska kostsamt i längden ;-)

Eftersom jag inte kan sitta så där jättelänge är det ju perfekt att vara uppe och skutta i slow motion.
Med andra ord perfekt att tvätta fönster ;-)


Med våra stora fönster behöver man ju inte fundera på att varken sitta eller krypa, mer då av att stå på tå eller trappstege. Med lite hjälpmedel så blir fönstren rena på insidan, ett i taget med vila mellan.


Har sakta men säker börjat plocka fram lite ljusstakar och ljuslyktor, ett tappert försök att skingra höstmörkret på kvällarna.


Lördag, med Nick Caves senaste på repeat har jag i sakta mak snart putsat av nedervåningens fönster på insidan. Ett bra dagsverke!
Undras bara om jag får äta upp det i natt?

Ha en underbar fortsättning på helgen <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt med nyputsade fönster. Jag lånade ju en sådan där putsmanick. Kanske lite roligare men ingen höjdare. Jag får ont i axeln i alla fall. Hoppas du inte har för ont idag. Kraaam Pia