onsdag 19 juni 2019

När kameran är ständig följeslagare


Ända sedan min stora Saddler väska gav upp har jag saknat en stor väska som rymmer en handväska och kameran med ett objektiv. Nu äntligen har jag hittat rätt tote väska till rätt pris :-)
Det gäller att passa på när det är 50% rabatt ;-)


Jag har redan tidigare en svart ryggsäck från Sandqvist som jag är jättenöjd med, så valet var definitivt inte svårt när de drog igång sin sommar-rea.

Äntligen kan jag ha kameran med mig, utan att för den skull hänga den direkt på axeln eller släpa på någon av mina stora Lowepro ryggsäckar :-) 
Visst, om jag behöver använda mig av fler objektiv släpar jag gladeligen på en ryggsäck, men då har jag oftast även behov av något slags stativ och någon reflexskärm ändå.


Sen damp det ner en rejäl överraskning i brevlådan, en vinst från Enjoy Wine & Friends. Perfekt till sommarens alla grillkvällar :-)

Onsdag hörrni! Onsdag och jag har bara en halv arbetsdag kvar innan midsommar :-)
Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

Inga kommentarer: