torsdag 20 juni 2019

Tagga för midsommar


Jamen så blev det äntligen dagen före midsommarafton :-) Inte för att vi har något speciellt planerat, mer än att ta det lugnt för att vi är lediga.
Jag måste erkänna att jag är trött, tröttare än trött och har fyra veckor kvar till semester.


Torsdag, dagen för midsommarafton och jag taggar för midsommarledighet.
Golfrundan är planerad, jordgubbar och vattenmelon står svalt, sillen står i kylen tillsammans med potatis och gräddfil. Gräslöken plockar vi i köksträdgården och sen behövs det inte speciellt mycket mer.
Midsommar i ett nötskal helt enkelt och jag är taggad :-)

Ha en härlig start på midsommarhelgen <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jag är också taggad men inte trött alls efter denna härliga vecka. Vi ska bort och maken ar rullat köttbullar till knytkalaset. Själv gör jag ingenting... Nu skojar jag. Jag har varit och hjälpt mina föräldrar med städning och annat plock inför i morgon. Är lite seg i kolan eftersom det är så varmt. Nu lite rosévin innan fotboll och sova. Kraaaam och Trevlig Midsommar Cat./ Pia

HWIT BLOGG sa...

Midsommaren var fin och lugn...jag är laddad EFTER den ha ha! Mycket mat & vila :)
Sommarkram från Titti