onsdag 23 maj 2018

Efterlängtad


Så lång väntan, men äntligen är den över och jag har My´s bok i min hand.
En av de vackraste böcker jag sett :-)

Kunde givetvis inte låta bli att bläddra och tjuvläsa, trots att jag har tenta i morgon :o


De vackra teckningarna har My gjort, precis som texter och recept. 
De vackra, känslosamma fotona är tagna av min favoritfotograf alla dagar i veckan, Linda Lomelino.

Dessutom är recepten på flera av mina favoriter från Feldt´s bageri med i boken :o 
Kan ju inte bli bättre!


24 timmar till, sen ska jag läsa boken från pärm till pärm och jag lovar att inte ett enda recept kommer lämnas oprövat ;-)

Men nu över till något helt annat, idrottspsykologi och det som fortfarande kan fastna dagen före en tenta.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

Inga kommentarer: