onsdag 17 januari 2018

Studiedags


Så var det dags igen!
Äntligen en kurs som jag vill läsa som jag också kom in på :-)
Jag ska läsa Psykologi - Idrottspsykologi 1, 25% på distans mot Halmstad högskola.

Jag har ingen komplett högskoleutbildning, utan har läst kurser. Jag läser egentligen kurser bara för att jag tycker att det är kul, en del har jag nytta av annat inte. Men ingen kunskap är ju i onödan ;-)


Senast läste jag Dryckeskunskap, innan dess har det varit Digital fotografering, Bildbehandling med PS, Industriell ekonomi, Medicinalväxter och Ledarskap.
En salig blandning med andra ord ;-)

Men nu är det alltså dags för Idrottspsykologi, något som intresserat mig länge. Dels har jag själv tävlat på hög nivå i sportskytte och dels har jag varit ungdomsledare inom idrott.


Nu vet ni var ni hittar mig om jag saknas på sociala medier ;-)
Vid min lilla, lilla arbetsplats på övervåningen som dessutom angränsar min lilla, lilla fotoatelje :-)

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Meta sa...

Låter spännande och kul. Jag la mina studier på hyllan när jag slutade jobba. Det blev liksom inte av. Men man ska ju aldrig säga aldrig
Ha det gott och lycka till
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

KUL! Du tar tag i saker och lär dig! Jag är helt hopplös på det ha ha...
Härligt inlägg och härlig bloggplats du har!
Kram från Titti