onsdag 3 januari 2018

Vardag igen (nästan)


Så var den här långa härliga ledigheten över och första arbetsdagen tog vid. Det kallas visst för vardag :o

Helt ärligt kunde jag ha fortsatt vara ledig ett bra tag till, men vill lägga till att jag är tacksam för att jag har en arbetsplats att gå till.


Men helt vanlig vardagslunk är det inte ännu! 
Sonen är fortfarande hemma, men åker tillbaka till Halmstad i helgen som kommer för att ladda upp för en ny studietermin.


 Dessutom har jag inte plockat undan adventsljusstakar och stjärnor, men det får väl också bli den kommande helgen.


I dag har vi haft en sån där äkta gråvädersdag när det aldrig blir ljust. Men jag trotsade det gråa och tog en snabb pw på lunchen, jag hann inte mer än in så kom regnet med snöinblandning. 
Det är då det är riktigt gott med en tänd brasa och en värmande ärtsoppa till middag :-)


Ha en underbar fortsättning på resten av veckan <3

Inga kommentarer: