måndag 10 december 2012

Ny vecka, nya utmaningar .....


....... årets färg blev helt otippat vitt och silver, i årets gran alltså. Men alla de andra gamla kulorna är alldeles för vackra för att ligga kvar på vinden. För att kunna njuta även av dem, samlade jag ihop dem och la dem i en korg istället.

Kulorna och kottarna får ge lite färg till en annars ganska färglös hall.


Hallen går, precis som vanligt, i svart och vitt. Inte mycket variation här inte ;)


För att matcha det kalla ljuset utifrån, har lite silvrigt hamnat på hallbordet.

Ha en härlig måndag. Tjingeling ♥

4 kommentarer:

Elle sa...

Någon gran har vi ännu inte, men jag har beslutat mig för att det ska bli röd-vitt i år. Trött efter experimenterande med lila och orange, känner jag att det ska bli en traditionell och röd jul i år.
Nästa år kanske det blir något helt annat. Men det ser vi nästa år.
Fin idé att lägga de överblivna kulorna i en korg!
Ha en fin vecka!
Kram Elle

G:a Affären sa...

Men hallå!
Nu var det väldigt länge sedan jag kikade in här hos dig. Jobbet har tagit alltför mycket tid och energi.
Så många fina inlägg jag kikat igenom och du är en stjärna i köket med både mat och bak.
Sedan ser jag lingonhjärtanen i spegeln, så fint och välkomnande! Ingen dum idé att låta de fina julgransprydnaderna ligga i en korg, väldigt dekorativt!
Önskar dig fina dagar och mysiga kvällar vid den lilla granen!

Kramar till dig,
Cia

Villa Ryttarängen sa...

Jätte fint att lägga kulorna och pyntet i en korg. Du har så smakfullt du... Kram Pia

Jenny sa...

Vilken bra idé att lägga kulorna i en korg sådär, snyggt!

Fin hall ni har!

Kraam Jenny