måndag 17 oktober 2011

Låsbart ......


...... skafferi, äntligen ;D
I helgen monterades både lås och emaljskylt på skafferidörren, jag är så himla nöjd! Nu börjar man äntligen kunna skönja hur ljust och härligt köket kommer att bli :) Som ni ser ligger skafferiet vid yttervägg = kallskafferi större delen av året.


Passade även på att fylla och sätta in de nya fina burkarna i skafferiet. Prydligt och fullproppat värre :o

Skafferiet har även ett överskåp som också har ventil ut, enda nackdelen är att man måste stå på stegpall för att nå. Men jag vill för allt smör i Småland inte byta ut de underbara fullhöjdsskåpen i köket.

Ha en härligt måndagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Ett ögonblick sa...

Så fint!!! vilken ordning!!! nu skäms jag! men jag vill ha ett större skafferi...när jag får det ska jag ha riktigt, riktigt fint:)

kram lisamaja