onsdag 26 oktober 2011

Heldag i Kalmar .......


......mhmm visst ni läste rätt!! Unnade mig en semesterdag och en heldag med dottern :)
En heldag i Kalmar betyder shopping avbrutet av en stadig och god fika på Kullzenska, ett måste för att orka ;D

Eftersom den kalla årstiden kommer snabbare än snabbt fick en del varma klädesplagg följa med hem.


Inredningsbutikerna besöktes en efter en i jakt på lite nytt till advent. Hos Topiary fanns lite som passerade mitt kräsna nålsöga. Vad får ni se senare, men jag kan säga att det har samma, underbara, röda färg som min flaskkorg i tidigare inlägg.


I kväll blir det tidig sänggång, med senaste numret av Lantliv i högsta hugg och en massa, härlig julinspiration :)

Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Den flask-korgen är på väg mot Karlstad nu, en butik tar hem dom så jag kan köpa en. Vilken mysig dag du hade med dottern, och så roligt det är och komma hem och packa upp kassarna.
Kramar
AnnaMaria