torsdag 28 oktober 2010

Snart helg, igen......

...... tiden går så himla fort! Det känns som om tiden bara springer ifrån mig. För att varva ner lite, unnade jag mig lyxen av ett Yoga pass igår kväll. Det var verkligen härligt, det var länge sedan sist. Dottern hängde med, faktiskt ett bra knep, då sätter vi press på varandra ;D och tar oss dit en gång i veckan.
.
I kväll var det Kalmar:
- hämtat linser
- köpt blixt - visst ni läste rätt - jag har skaffat mig en "riktig" blixt
- storhandlat skafferivaror
Slutligen ett besök på det stora blå-gula möbelvaruhuset. Sonen var i stort behov av en ny datastol, han hittade en som han blev nöjd med.
Själv har jag väldigt svårt för att gå tomhänt ut därifrån. Jag fick med mig tre stora hjärtformade kransar att sätta på mina dörrar till advent, självklart vita ljus plus en stor ram. De hade en del annat mysigt till jul och advent - men det får nog vänta lite. Det är ju trots allt en hel månad kvar
.
Ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Ja, den här veckan har bara susat förbi!
Ha en skön helg!
Kram Elle