söndag 10 oktober 2010

Bloggfritt spa.........

....... vatten, kameror och datorer är ingen bra kombination! Därför fick det bli en bloggfri helg för min del.
En helg på Öland med intressanta diskussioner, många skratt och SPA. Vi fick sex timmar att spendera helt fritt och med ett spa i samma anläggning var valet inte svårt.
Fem kvinnor gick in på spa och fem nya steg ut ett antal timmar senare. Helt underbart, så avkopplande!
.
Hemma kallade växterna på att plockas in - meteorologerna har hotat med svår frost. Just nu står det växter överallt - utom där de ska vara. Hann inte med att skura växthuset - men det är ju en ny dag i morgon!
.
Nu ska jag ta ett säkert grepp om min egen huvudkudde, krypa ner under mitt eget täcke och sova i min egen säng. Borta bra men hemma bäst!
Ha en härlig avslutning på denna underbara helg. Tjingeling

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, spa! Vad härligt det låter. Känns som jag skulle kunna ha användning av en sådan helg jag också! Vilken fantastisk himmel du lyckats fånga på bild:)
Ha det gott,
Charlotta