torsdag 9 augusti 2018

På två hjul


Gissa om det var varmt. Varmt att cykla de dryga 1,3 milen hem från jobbet.
Men jag klagar inte, jag tycker om att cykla och det var första cykelpendeldagen för året. 
Men tyvärr är det inte troligt att det blir fler :-(
Jag cyklar grusväg, för att slippa den tunga trafiken och hänsynslösa biltrafikanter, grusvägen har de inte kunnat skrapa på grund av torkan. Tvättbräda är bara förnamnet, helt livsfarlig och inte ens en SUV klarar den vägen.

I kväll har jag målat liständar, i sovrummet alltså :o De nya trösklarna ska ju in mellan listerna och det blir så mycket enklare om de är målade innan helt enkelt.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Hm cyklade gjort jag sist när jag bodde på Öland! Där fanns det inga uppförsbackar minsann som här i Karlskrona, helt hopplöst :)
Ha nu en skön och vilsam helg...
Kram från Titti