onsdag 8 augusti 2018

Nytt i garderoben


Annan spegel, andra bilder, annan skärpa ;-)

Många webshoppar har rea, så även min favorit.

Visserligen var det inte rea på just den här skjortan från Oject, men den var bara så fin och så mycket jag.
Skirt randig, lagom somrigt genomskinlig, halvlång ärm och perfekt till marinblå byxor eller jeans.

 

Mina chinos däremot var på rean och hela anledningen till att jag shoppade
Jag har letat efter chinos så länge, men eftersom jag är lite bred över höfterna vill alltid fickorna, osnyggt, puta ut.
Sandbeige, lite stretch, från Lexington och till halva priset. Jippie!

Utan att vara sponsrad beställer jag numera nästan alla mina kläder hos Country-Dreams och har än så länge inte behövt skicka något i retur.
Snabba, bra service, ärliga bilder och beskrivningar av plaggen. Stort gilla på det!

Dags att brottas ett tag med pastadegen i värmen, ska bli tagliatelle med gorgonzolasås och råriven parmesan :-)

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

Inga kommentarer: