onsdag 15 augusti 2018

Redo för sensommarbad


Hur tänkte jag egentligen?
Efter tidernas sommar, som borde ha innehållit mängder av bad, har jag inte badat speciellt mycket.
Jag fördrar hav, gärna salta dessutom. Vi bor några mil från kusten, mitt emellan två insjöar längs Lyckebyån och just därför har det inte blivit så många bad.


Nu börjar vi komma i sluttampen på den här renoveringen, har alltså tid för kusten och bad, varför inte då i en ny bikini. En bikini som andas nostalgi och femtiotal. Smårutig, byxor med hög midja och bh med stor rosett.
Det får bli svala sensommarbad eller kanske varma spa-bad, vem vet.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Jättefin! Jag har inte badat en endaste gång denna sommar hi hi...inte klokt! Men jag tänkte ta mig ett dopp innan säsongen är över, lär vara varmt i vattnet på Öland :)
Kram från Titti