måndag 4 december 2023

Halmstad och julmarknad


Den gångna helgen var det dags för den årliga traditionen, ja i alla fall tradition sedan sonen flyttade till Halmstad, Wapnö julmarknad.
Det är ingen dignande julmarknad med massor av knallar och besökare, utan precis lagom.

I år var det även lite vitt på marken som förhöjde stämningen ytterligare.


Lilla Alice njöt av alla eldar, ljus och julgranar. Klappade lite häst och sprang omkring som ett yrväder ska.


När mörkret sänkt sig över julmarknaden smet vi iväg för att laga familjemiddag hemma hos sonen och hans sambo.


Vi passade även på att gratulera sonens sambo lite i efterskott med en ihopskramlad taklampa till köket.


En sån härlig färgklick i köket. Love it!


Vi hade ett fantastiskt väder hela helgen och en helt fantastiskt helg. Jag är så tacksam för att vi kan träffas och umgås på det här sättet, hela familjen <3

Måndag och det fick bli en lite kortare arbetsdag. 
Förra veckan var ingen bra vecka och den avslutades med migrän fredag till söndag. Inte precis det jag hade önskat mig, men nu måste jag ta tag i detta på allvar och få ner min stressnivå på jobbet.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: