söndag 12 februari 2023

Stärkt immunförsvar


Jahaja, då var man där igen, genomförkyld! 
Det positiva i kråksången måste ju ändå vara att för varje förkylning som passerar borde jag ju stärka mitt immunförsvar, eller hur?
Eftersom jag nu vet att mina bihålor är helt friska och att min igenkorkade näsa kan bli hjälpt av kortison, ser jag fram mot att påbörja den behandlingen i nästa vecka.

Nästa vecka börjar jag också 16 veckors träningsprogram. 16 veckor som ska ge en ny vana, som jag sett fram mot detta. Yey!! :-)


I går hade vi en helt underbar vårdag med tvåsiffrigt på termometern, men idag är vi tillbaka på grå-grå-grå och mer normala enkeltal på termometern.
Maken röjer gästrummet för att vi ska kunna börja måla, spackla, lägga golv och allt det där som behövs för att äntligen få ett gästrum som känns fräscht och välkomnande.

Jag tar det lugnt och passar på att komma ytterligare några varv närmare en färdig tröja.

Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på nästa vecka <3

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Energi till renovering trots förkylning, det måste vara underbart. Jag orkar ingenting alls. Krya på dig och lycka till med gästrummet. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Aj då. Förkylningar kan vara jobbiga! Krya på dig och vila mycket! Spännande med ett nyrenoverat gästrum framöver...
Grå söndag här på ön också!
Kram från Titti

Lillian "sognafaret" sa...

Lykke til med 16 ukers endring. Bare å krysse fingrene.