onsdag 14 september 2022

Rumslig doft


Hösten är här och det märks inte minst på den instängda doften i huset, färre vädringstimmar helt enkelt. Visserligen vädrar jag direkt när jag kommer från jobbet, men det verkar inte vara tillräckligt.

För att motverka den instängda doften något blir det i år doftpinnar från Rituals som får hjälpa till.
I sovrummet den milda Ritual of Sakura.


Imperial Rose ska få landa i vardagsrummet när hösten kommer lite längre. Jag handlade visst lite för mycket :o och fick en extra Sakura att ta till när det behövs.


På lill-toan fick det bli Ritual of Jing istället för det traditionella doftljuset.
Jag tycker att Rituals doftljus osar lite väl mycket. Hellre då doftpinnar och ett vanligt värmeljus på badrumsskåpet för trevnaden.

Onsdag, migrän och väldoft i snart varenda vrå.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja jag gillar deras doftpinnar också. Känner igen det där med instängd doft när man kommer hem HUR mycket man än städar...tur att det finns väldoft på pinne och i ljusform :)
Kram från Titti