fredag 30 september 2022

Ölands skördefest


Alltså ❣️
Vilken tur vi hade med vädret.
Först över 120 millimeter regn på ett dygn, sedan sol i går när vi körde över till Öland för skördefest.


Precis som vanligt, körde vi söder över med lite stopp här och där för att handla grönsaker.


Vi lyckades stjäla till oss en parkeringplats i Resmo bland alla stora husbilar, jag menar verkligen stjäla. Jag ställde mig helt frankt i mitt vägen för en husbil som skulle tränga sig!! De fick snällt köra till en annan rastplats. Ha, ha.... (jaaa, ni vet ju min inställning till husbilar)


Vi packade upp lunch och fika för tre.


Nära till lekplats.


Gott om plats att springa runt efter en lång stund i bilen.


Full fart framåt ❣️


Fredag och vi preppar för resten av familjen som dyker upp framåt kvällningen.

Fredag och vi hade en fantastisk dag på Öland i går.

Ha en fin fredag och en härlig start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja torsdagar är bäst att besöka skördefesten! Idag fredag har det varit KAOS och det känns som om jag har E4:an i rusningstrafik utanför fönstret...
Hi hi då har vi samma inställning till husbilar du och jag!!! Vem kör runt på ett helt hus ??? Och parkerar gör de precis var de behagar, bläää säger kan bara.

Fina bilder och skönt att ni fick njuta av en skördedag!
Kram från Titti