tisdag 14 december 2021

Klippa och klistra


Presentpapper och snören kan man aldrig ha för mycket av ;-)

Jag älskar att slå in och ge bort paket :-)

Nu har jag tio, tio dagar på mig att slå årets julklappar. 
Det är inte många julklappar, men införskaffade med omtanke och de flesta till lilla A (så klart <3).


Eftersom att jag tycker att det är så himla roligt att slå in paket har jag googlat fram lite olika varianter på youtube.
Vill man, kan man använda ett unikt sätt för varje paket, slår man in sina paket på diagonalen sparar man dessutom 20% papper :o Ett litet tips för miljön, helt enkelt!

Nåja, oavsett hur jag slår in mina paket är baktanken att omtanken ska synas även på utsidan :-) 


Tisdag och jag försöker slå in mina julpaket med youtube som guide :o

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: