torsdag 8 april 2021

Inspiration för trädgård och kök


Jag har inga som helst ambitioner att bli självförsörjande på min trädgård, inte ens på grönsaker. 
Min ambition är snarare att det ska vara lustfyllt att odla och jag behövde ny inspiration.
Jag har läst (nästan) alla Hannus trädgårdsböcker och beställde faktiskt de två senaste som han skrivit från sitt nya hemland.
Efter alla bilder han delat på sociala medier var jag verkligen nyfiken.

Med glädje kommer jag att plöja böckerna:
Hannus jordiga - Vegetariska recept från hans köksträdgård
och
Det nya trädgårdslandet - om att odla grönsaker, blommor och sig själv.

Torsdag, nyklippt och trött.
Torsdag och en endaste arbetsdag kvar på den här veckan, dessutom en kortare sådan :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Tack för tips. Jag har nog inte läst något av honom. Alltid kul när man får inspiration. Kraaam Pia