fredag 28 augusti 2020

Nystädat och fredagsbukett


Snabeldraken och strutsvippan har fått sig lite motion, känner mig nöjd med att nedervåningen är dammsugen och nydammad :-) Det är ju FREDAG!


Dahliorna producerar för fullt. Tack vädergudarna för det lilla regnet vi fått <3
Baksidan med fukten är att tvestjärtarna verkar vara lika förtjusta i dahliorna som jag. Vi går en kamp varje gång jag plockar in blommorna. Fy vad jag avskyr tvestjärtar!


En tvestjärtsfri dahliabukett i hallen, ljus är tända i varje vrå, både med och utan doft. Bästa, bästa med nystädat :-)


Fredag och jag är tacksam för att det är just fredag :-)
Fredag och det är nystädat, ljusen är tända och fredagsbuketten står på bordet.

Ha en fin start på helgen <3

3 kommentarer:

Ätliga trädgården sa...

Riktig gofredagsstämning, med andra ord. Härlig bukett!
Trevlig helg
/Anette

Villa Ryttarängen sa...

Det är en skön känsla det. Fin bukett! Kraam Pia

HWIT BLOGG sa...

Ja jag tror fredag ändå är veckans bästa dag, eller hur?! Ha en fortsatt mysig helg nu...
Kram från Titti