måndag 31 augusti 2020

Ett äpple om dagen


I dag är jag inte glad, min Mac krånglar med en full startskiva och fullt cacheminne. Någon vet hur man löser det?

Instagram krånglar så till den milda grad att jag nog skiter i det, har faktiskt avinstallerat Instagramflödet på bloggarna  om någon undrar ..... 
Jaaa även Facebook krånglar (som om det nu var någon nyhet). 
Sociala medier i ett nötskal, lika bra att checka ut!

Ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen. Hmmm..... är det sant?


Sitter och lyssnar....... på när maken inviger vår nya gräsklippare. 
En alldeles röd och fin, med fyra hjul :o Den gamle gräsklippare gav upp, tappade helt plötsligt ett hjul och blev lite låghalt.

Måndag och solen skiner på oss.
Måndag och det är snart dags att tag i lite middagsmat.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Känner igen det där...så tradigt! Ja bra fråga om din mac och startskiva, tror det stått nåt sånt på min också och jag fick lämna in den! Teknik och jag du vet :)
Hoppas du får ett bra svar av någon som vet...
Jamen måndag igen och jag har städat garage och förråd, urtrist och hur mycket grejer kan man ha???? Inte klokt.
Kram från Titti