onsdag 25 september 2019

Snart är det Rosa


Med höstmörker, vantar och höstjackor kommer snart även Rosa. Rosa oktober till stöd för Cancerfonden och Bröstcancerfonden.
Jag stödjer Rosa bandet för jag hoppas innerligt att det ska komma botemedel mot våra olika cancerformer.


Än har vi september och idag invigdes Ölands skördefest, som för övrigt håller på hela helgen :-)
Är man mer mot äpplen kan man istället besöka Äppelmarknaden i Kivik i helgen.


Onsdag, mitt-i-veckan, och jag är trött, så trött ......
Jag tänder ljus och lyssnar på makens bankande utanför, han fortsätter idogt med stenläggandet medan skymningen faller <3

Ha en fin fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Värt alla tankar! Jag menar rosa bandet då. Ja tänk om man kunnat närvara vid skördefesten eller Kiviks äppelmarknad. Det vore något det. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

En självklarhet att stödja det rosa...usch så många som är drabbade.
Husbilarna har i långa karavaner rullat in på ön, så ja skördefesten är väl igång då :)
Kramis från Titti (lika trött!)