söndag 24 mars 2019

Vårens kvistar och lite inredningstankar


Det är himla härligt när man kan gå ut i trädgården eller naturen och plocka in kvistar och blommor.


När jag ändå röjde lite i trädgården passade jag på att plocka in lite kvistar. 
Forsythia, spirea, körsbär och rosenkvitten. I normala fall är det kvistar som slår ut inom en till två veckor, så jag håller tummarna och njuter.


När maken och jag var ute och snurrade igår, passade vi på att gå in på Ikea för att titta på lite förvaringslösningar. Nu har vi nog äntligen hittat något som passar in i vårt vardagsrum. Svart och högblankt, med dörrar så att alla teknikprylar och sladdar kan gömmas undan :-)
Det kommer att bli så bra!
Nu ska det bara hittas tid till att åka tillbaka till Ikea och inte minst hitta ett släp som vi kan låna :o men det löser sig i sinom sin tid. 
Under tiden planerar och drömmer jag lite för att svalka min helt överhettade hjärna.

Även om det tar emot ordentligt är det hög tid att fixa ett par matlådor till i morgon.
Ha en fin avslutning på söndagen och en bra start på nästa vecka <3

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Vad härligt att plocka in våren till matsalsbordet. Ju mer desto bättre! ♥

Klevis sa...

Våren är så härlig😍 men akta ditt överhettade huvud jag vet att det behövs.....