söndag 6 januari 2019

Tillbaka till vardagen


Hela min långa, långa julledighet har gått till ända. I morgon är det dags att låta vardagen ta vid igen. En vardag med lönearbete från måndag till fredag.
Uppstigning så tidigt jag orkar, bara för att komma hem något tidigare. Vill ju hinna med att både träna och laga mat innan det är okristligt sent.

Söndagen har ägnats åt en långpromenad i snövädret, fortsatt städning av min garderob (hur svårt kan det vara) och nu är det dags att fundera ut hur jag ska laga maten. Har tänkt mig en misogryta med kyckling, pak choi, lök och tofu.

Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på den nya veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Din positiva energi är fantastisk. Du har en sådan härlig inställning till mat. Jag eller vi tjafsar mest om vad vi ska äta. Träning??? Oj vad är det och när ska jag hinna? Kraaaam Pia