torsdag 24 januari 2019

Allt för värme


Gissa om jag är tacksam för mina varma Uggs :-)
-14 grader i morse och på tok för kallt för min kropp, men fötterna behövde inte frysa :-)

Torsdag, maken monterar soffa och jag kommer med glada tillrop. 
Sen tror jag väl kanske inte att han uppskattar dem, men ändå. Det är väl tanken som räknas ;-) 

Snart är dotterns soffa på plats i den övre hallen. Soffbord, tv-möbel och tv ska också monteras.
Jag får väl ta lite bilder när det är klart och jag är hemma i dagsljus.

Nu tror jag baske mig att jag packar ihop, preppar för veckans sista arbetsdag med lite meditation och sen djupsömn.

Ha en härlig avslutning på arbetsveckan och en bra start på helgen <3

1 kommentar:

Meta sa...

Nog får man plocka fram vinter kläder nu allt det är inte över 0 någon dag nu. Tur man har lite grejer kvar i förråden. Härliga skor du har i alla fall.
Ha nu en fin helg det går fort de där veckorna.
Kram Meta