måndag 31 december 2018

Tack 2018


Tack 2018, du har varit ett bra år på många vis, de flesta faktiskt. Du bjöd på stora utmaningar och väder som inte har setts på bra många år.

För att nämna bara några få;
Vi har renoverat vårt sovrum :-)
Efter många år med värk har jag till slut fått en diagnos, även om jag inte påbörjat någon behandling.
Jag har blivit fullvärdig medlem i Moderskeppet.
Jag har fått nytt jobb :o

Nu ser jag fram mot 2019 :-)


I kväll laddar vi spotify med någon härlig lista, dukar trerätters för tre och bara njuter.
Inte nog med att det är nyårsafton, vi firar även 30 år i vårt hus. Undrar just var de åren tog vägen :o

Ha en alldeles underbar nyårsafton och en bra start på det nya året <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Men Grattis då till nya jobbet och 30 år i huset. God fortsättning på det nya. Kraaaam Pia