måndag 10 december 2018

Julgransdoft


Såg, yxa, mössa, vantar och gummistövlar.
Utrustningen för lördagens nöje, långt ut i skogen, i regnet ;-)


Men jag tror baske mig att vi hittade den finaste gran vi haft på många år. Hög, symmetrisk  och skir.
Nu får den stå med bara ledljus någon vecka, sen får vi se hur mycket kulor som hamnar i granen. Granen är ju så himla grann i sig själv och synd att gömma bakom en massa pynt.


Julgransdoft, måndag, ny vecka och fortsatt nedräkning.
Inköps- och planeringslista för julen är på G och jag börjar få koll på läget.


Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Vilken fantastiskt fin korg du har till julgranen!

Kram Jenny

HWIT BLOGG sa...

Så mysigt det ser ut att hämta hem granen direkt från skogen...själv hämtade jag hem min från Clas Ohlsson ha ha, jag skäms lite men men...bara att ta ner den i källaren sen efter jul!
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram Titti