tisdag 18 december 2018

Fredag på en tisdag, nu tar jag julledigt


Så var sista arbetsdagen före jul avklarad och jag tar långledigt över julen, jag kommer faktiskt inte att stämpla in igen förrän i januari.

Här ska minsann jobbas upp ordentligt med julkänsla, det ska bakas och lagas mat så det står härliga till. Inga överdrivna mängder, utan bara just det godaste som vi hinner äta upp medan det smakar gott.

Först på schemat står den saltade sillen, som ska saltas ur och lite varm glögg förstås.

Ha en skön fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Åhh så härligt! Jag har tre dagar kvar men sen så.... Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Ha en skön julhelg nu och skönt att vara ledig några dagar innan...
Idag ska jag ge mig ut i julstressen i Kalmar, inget jag känner för men men.
Kram från Titti