måndag 1 december 2014

Första december .......


...... vi skriver första december, adventskalendrar drar igång och med det min planering för ett rofyllt julfirande :-)

Jag har lyckan att faktiskt kunna unna mig ledighet de två sista veckodagarna före jul, vilket innebär att jag redan nu kan börja räkna ner till julledigheten.
Men innan julledighet ska det jobbas tre veckor till och det är hög tid att ta tag i den här måndagen, måndagen den 1:a december.

Ha en underbar måndag och en bra start på december. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Hoppas du får en bra start på december också. Vilken fin soppterrin du köpt och pysslat så fint och juligt. Jag ska också vara ledig två dagar före jul, ska bli såååå skönt. Kraaam Pia

Meta sa...

Vad härligt att du kan vara ledig innan Jul, det är bra för dels så känns helgen så lång oc du slipper att vara sönderstressad när julaftonen kommer.
Ha det så gott
Kram meta

Rost och rädisor sa...

Ja, lite jobb är det allt till, men nu går det fort. Vips är vi där.

Allt gott
Anette