lördag 15 november 2014

Lite spretigt ........


....... det är äntligen helg, en grå, grå lördag ger oss ett mjukt uppvaknande och en låååång frukost.


Hösten har gått så otroligt fort och vi skriver redan 15 november i kalendern. För att pigga upp den mörka tillvaron var jag en snabb sväng till blomsteraffären i Emmaboda igår. Jag fick ta i det jag ville ha, vita hyacinter och en spretig, gråbladig cotoneaster.


Dags att ta tag i den här lördagen, kolla lagersaldon, boka släp, äta frukost och sen dra till Kalmar. 

Ha en skön lördag. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Meta sa...

Nog är det grått så det förslår undrar om det kan bli gråare???
Här blir en stilla innedag,kroppen säger vila.
Den där blomman har jag kikat på många gånger men inte vågat mig på den ser så svår ut. Just nu är det väntan på alla julblommor först
Ha en bra dag
Kram Meta

A House With A View sa...

Vilken fin hörna du skapat där med mycket fint ögongodis! Stort gilla på den fina stolen, hur fin som helt, my cup of tea. Fina bilder från din trädgård nedan också.

Många kramar aka

G:a Affären sa...

Här är den ännu en som gillar din hörna, och så fint med spegeln till entrédörren kanske. Cotoneaster...aldrig hört tals om men gissar att det är den fina på bild!

Kramar /Cia