tisdag 18 november 2014

Pyssla med annat än bak och mat .......


..... jodå, jag kan pyssla med annat än bakning och matlagning ;-)

Förra året var det granskogar av pocketböcker i år är det papper, sax och lim.
Inte lika tålamodsprövande som att vika granar, men ändå en riktig utmaning för mig vill jag lova! Jag måste ju sitta still :o


Jag läser en hel del matbloggar, hos Maria, Made by Mary, hittade jag så fina stjärnor och blev sugen på att testa själv. HÄR hittar du Marias superenkla instruktion.


Vi kan alltså bocka av att första adventsstjärnan är på plats! 
Mest för att det är minst risk att den råkar ut för någon olycka innan första advent ;-)

Ha en skön tisdagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Det är fina stjärnor och inte så svåra att gör Väldigt fin bild du fått Min dotter gjorde massor en jul till oss alla och överallt tror jag de hängde.
Ha en bra dag
kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Så pysslig du är Jättefina stjärnor och som sagt ljusstakarna med korvstoppningshornen är sååå fina. Kraaam Pia