torsdag 26 juni 2014

Hyllvärmare ......


....... bilder från köket dyker ju upp på bloggen lite då och då ;-) ganska ofta, men vi tillbringar det mesta av vår vakna tid just i köket.
Tallrikshyllan används normalt sett inte för tallrikar, stället är det brickor och de mest aktuella kokböckerna som huserar här. 
Torkhanddukar och böcker varierar med humör och årstid.


Men jag tänkte att jag kanske skulle testa något annat :o


Men jag vet inte, tallrikarna passar nog ändå bäst i skåpet.
Lite jobbigt att diska före middagen, jag är van att diska efter :-) Men jag kan hålla med om att det blev klart ljusare i köket, får börja leta efter ljusa kokböcker istället ;-)

Övriga Fabrikörers hyllor finns HÄR. Ha en skön avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Du är rolig du! Ja man måste ju testa lite nytt ibland. Härliga saker du har i din hylla. Kraaam Pia

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej Cat!
Tack för ditt besök på min blogg och dina fina kommentarer. Du har några härliga bloggar här - som jag måste kolla lite mer på!
Önskar en trevlig helg!
Kram Ingrid

HWIT BLOGG sa...

Attans snyggt! Den hyllan gillar jag!
Kram Titti