torsdag 30 augusti 2012

Fallit för reklamen .....


...... eller frestelsen - beror på hur man ser det. Testade Morbergs röda på flaska till försommar grillat, då var det en hel låda med sex flaskor Cabernet Sauvignon.


Eftersom jag normalt inte är en rosé-älskare, har jag väntat och väntat...... nu finns det i ordinarie sortiment och därmed går det att köpa en flaska :) Nu blir det till att testa i helgen, Morbergs syrah rosé .


Men jag tror inte att vi sitter i vinkällaren och dricker :o även om det har blivit riktigt mysigt där nere, det får bli i matsalen om det inte går att sitta på altanen.


Har ni sett!!!! Äntligen en vit stol, "bara" tre kvar ;p och en pall. Tar sin lilla tid vill jag lova, tusen saker har tendens att komma emellan. Kan inte förstå varför? Men jag har även en hylla på G, en hylla till tvättstugan. Men den får ni se när det är klart.

Nu mat, sen tidig sänggång. Ha en superduperavslutning på torsdagen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad ska man säga.. härligt! Kram Pia

G:a Affären sa...

Jag vet, stolar har så många sidor! Men fin blev den!
Härliga bilder på vinet, jag blev också lite sugen att testa det.

Trevlig helg!
Cia