tisdag 17 maj 2011

Prylar, prylar, prylar ........


...... jaaaa, det kan man verkligen få för många. Jag rensar lite då och då, men nu är det läge igen.


Men det finns EN pryl, som jag har svårt att göra mig av med. Inte bara för att den är stor och tung, utan för att den ursprungligen kommer från min mormors hem. Den är inte en den utan ett det.......


Just det, ett linneskåp i ren ek, slukar massor. Just nu förvarar vi våra servisglas i skåpet och alla ljus i lådan.

Massor av andra kära prylar presenteras i Fabriken idag. Ha en underbar tisdagskväll. Tjingeling

3 kommentarer:

Stina sa...

Vilket vackert skåp.:-)
Ja, det har varit mycket strul nu med bloggarna och flera har problem fortfarande.
Kram Stina

Elle sa...

Det skåpet får du absolut inte göra dig av med!!

Jag hade själv en liten skåpsrensning igår och insåg hur mycket "skit" man samlar på sig som bara blir liggandes oanvänt år ut och år in....

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Elle

Unknown sa...

Sååå vackert, Cat! Har det dessutom ett affektionsvärde, är det ovärderligt:)

Tack för alla fina kommentarer hos mig, under våren, trots att jag inte kunnat vara ute och kommentera så mycket själv. Nu mår jag lite bättre och provar att jobba halvtid. Trädgården är min terapi och jag mår så bra av att dona och greja där ute. Hoppas du kommer och hälsar på mig i sommar:)
Kram,
Charlotta