torsdag 26 maj 2011

Vardagslyx i all enkelhet .....


....... tänk att ha en hel cykel igen :D
Barnen har använt min cykel i flera år, men växeln slutade fungera och till siste blev det punktering. Men nu....


Växeln är lagad, punktering lagad och cykelhjälm införskaffad. Här ska njutas av cykelturer!


Det kallar jag vardagslyx! Nyttig vardagslyx dessutom!


Utöver en cykeltur i dag  har jag unnat mig ny frisyr och nya slingor. Nu ska jag njuta av en kopp te och nya Lantliv, som damp ner i brevlådan idag :o Japp, även jag hakade på en prenumeration till slut :-)

Tack för att ni tittar in, ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte kunnat kommentera på ett tag, blogger strular igen. Har nu luskat ut att jag kan göra det anonymt!

En cykel är något jag saknar. Visserligen har vi mycket bergiga vägar här, men det finns många fina vägar att köra.

Vilken häftig lampa förra inlägget!

Önskar dig en skön helg!
Kram Elle