fredag 4 februari 2011

Vem har .........


....... bestämt att "kärlekens dag" är den 14:e februari? Bara för att Valentine har namnsdag....

Jag tar mig friheten att ta ut lite av kärlekens dag, varje dag. Lite tjuvstart liksom :o Jag tror på att njuta av varje dag precis som den kommer.


Däremot är det mycket lättare att få tag i mitt favoritgodis just runt Valentines day, gelehjärtan. Med eller utan socker, de går ner vilka som.

I dag har jag lyxat till det ordentligt, jag är ny-friserad, japp helt ny frilla! Kort, ännu kortare än det var förut. Nu kan våren få komma, för solen kommer att nå hela ansiktet :-)

Ha en alldeles underbar fredagskväll. Tjingeling

3 kommentarer:

Elle sa...

Hoppar in hos dig, norpar åt mig ett par läckerbitar och önskar dig en skön fredagkväll!
Kram Elle

High Street Cottage sa...

I love green glass!!! I have a few pretty candle holders, compote style, and I adore them, they're vintage. The candy looks yummy! Stopping over from Saturday Show Off, xoxo tami

Fröken Kråknäs på vift sa...

Hej!

Mmmm så gott! Tittar in för första gången och inser att jag kommer tillbaka. Härliga bilder, kloka och roliga texter. Vi hörs!

Må gott!
Katarina