torsdag 20 januari 2011

Vilken underbar dag!


Sol från en klarblå himmel, nån minusgrad. Vårkänslorna riktigt spritter i kroppen! Synd bara att vara tvungen att jobba :-(
Det har varit några dagar med riktigt tö-väder, så nu har all snö förvandlats till is :o På vår tomt är det i alla fall så och dubbar under fötterna hade inte varit fel.
Som tur är, är de större vägarna är helt torra och rena.


Mångalen? Ja kanske!
Mångalen eller inte, det är torsdag kväll, fullmåne och nästan helg ;-)
Det bästa torsdagarna är fredagarna och att jag oftast inte jobbar hela fredagen, det ger en riktig lyxkänsla kan jag lova.


Ha en underbar torsdagskväll och passa er för varulvarna. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Nu när jag ser din bild vet jag varför jag inte kunde sova bra inatt...

Snart...snart...kommer värmen!
Kram Elle