måndag 14 september 2020

Baka som ett proffs


Det är ju ingen större hemlighet att jag älskar att baka, även om det varit en down period under det senaste halvåret. Men nu är jag på G igen :-)
 Recept på ett av helgens bröd finns HÄR.


Till dotterns spis tillhörde non-stick plåtar med hål i som hon invigde när vi skulle äta frukost förra helgen. Jag kan säga att resultatet gjorde att jag googlade fram plåtar till vår spis direkt när vi kom hem igen. I fredags invigdes plåtarna med spillbröd och under helgen fortsatte jag att testa dem :-)


Nu kan även jag baka bröd som proffs med ett riktigt frasigt resultat :-)

Måndag och en ny racervecka har dragit i gång.
Måndag och vi har fått sommartemperaturer på besök, 24 grader på eftermiddagen.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Smarta plåtar och japp, värmen är tillbaka (inte bara i ugnen!!)
Ny vecka, nya utmaningar...
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Men så coolt! Jag vill oxå ha. Kraaam Pia