onsdag 30 september 2020

Det kliar i inredningsfingrarna

Sista dagen i september och det kliar i inredningsfingrarna.

Jag vill göra det mysigt inne, jag vill plocka fram textilier, jag vill tända lampor, jag vill plocka fram ljuslyktor och ljusstakar.
Jag vill sätta blommor i fönstren och jag vill ha en soffa i TV-rummet som gynnar umgänge.

Just det där med soffan är lite besvärligt, den ska givetvis vara skön att sitta i, lite hårdare och lite högre.
Den måste vara snygg från alla håll eftersom den står mitt i rummet. 
Den ska ha ben och ska helst vara vinklad och rymma fler än fyra personer. Ett stort plus är om klädseln är avtagbar och tvättbar. 
Phui!
Skulle jag mot förmodan hitta SOFFAN behövs med största sannolikhet även soffbordet bytas ut. 
Häpp!
 
Jag tror jag går och lägger mig i stället ;-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: