tisdag 8 september 2020

12 meter hög med guldknopp


I söndags hände det!
Vi passade på att samla oss innan sonen körde tillbaka till sitt.
Efter en del funderande över borrningen och kapning av gängstång, blev det till slut dags för lyftet. Men det var jag alldeles för nervös för att fota, jag höll i linan och blundade ;-)


Det där med att få med hela på bild, inklusive guldknoppen blir ju lite svårt. Men ni får tro mig även utan bildbevis, att knoppen finns däruppe någonstans i det blå.


När stången så äntligen var på plats släppte vi iväg ungdomarna åt varsitt håll, sonen till Halmstad och dottern med sambo till Karlskrona.

Tisdag och en regnig morgon gick över till en solig men blåsig kväll.
Tisdag och det är dags att ta en date med kudden.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Det är något visst med flaggstång tycker jag. Mina föräldrar har men inte vi. Får nöja mig med en fasadflagga. Kraaam Pia