onsdag 8 januari 2020

Lager på lager


Nu måste jag väl ändå krypa till korset och erkänna att jag inte är speciellt hurtig, jag är definitivt inget fan av vintersport. Men har ni sett någon vinter? Inte jag i alla fall. Därmed kan jag inte komma med några undanflykter om att det är för kallt eller för halt, eller någon annan dålig ursäkt heller för den delen.

Jag har ju införskaffat bra löparskor, jag har införskaffat icebugs om det mot förmodan blir vinter.


Min ländrygg och SI-led inte riktigt är som de ska och kan absolut inte frysa utan att jag får rejäl värk. Jag har förskaffat tjocka tajts, tjocka löparshorts att ta utanpå och lager på lager tröjor. Slutfryset med andra ord!

Så snart vi är klara med hallen ska jag med andra ord ge mig ut!!


Först måla färdigt sen, sen ska jag slita ordentligt på mina träningskläder, jag vill ju vara i toppform till golf- och cykelsäsongen börjar :-)

Onsdag och jag ska röja, fixa mat och rolla färg ;-)

Ha en underbar fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ser toppen bra ut. Jag som snart ska ge mig upp till vinterland har många frågor och undringar. Kommer nog bli bra. Fina kläder, du vet ju att jag älskar rosa. Kraaam Pia